Webinar: Nie ma komunikacji bez audio… – telefony biurkowe, konferencyjne pod Microsoft Teams, Zoom oraz SIP

Wyposażenie pracownika w odpowiedni sprzęt do pracy w trybie zdalnym, hybrydowym i stacjonarnym znacząco się różni. Szczególnie pod względem doboru odpowiednich rozwiązań #audio warto zwrócić uwagę na funkcjonalności, przydatne w danej przestrzeni, które odpowiedzą na potrzeby konkretnego stanowiska.

Wraz z powrotem pracowników do biur, warto zapewnić im odpowiednie urządzenia audio w salach konferencyjnych czy też na własnych biurkach, które umożliwią im komunikację na profesjonalnym poziomie. Telefony z natywną integracją z #Teams, Zoom i innymi rozwiązaniami, mogą znacząco poprawić jakość rozmów, a dodatkowo odciążyć laptopa lub PC, dzięki zainstalowanych na nich dedykowanych aplikacjach wideokonferencyjnych” – wyjaśnia Mateusz Kloc, Poly Product Manager w Veracomp – Exclusive Networks.

Więcej na ten temat opowiemy podczas webinaru “Nie ma komunikacji bez audio… – telefony biurkowe, konferencyjne pod Microsoft Teams, Zoom oraz SIP”, który odbędzie się 24 maja o 10:00.

Webinar organizowany jest w ramach #AkademiaProAV, a rejestracja dostępna jest poprzez link ⬇⤵ https://webinary.veracomp.pl/course/view/4080/r/38

Together #WeShareKnowledge
Together #WeAreExclusive

Webinar>>