Poznaj narzędzie Poly Spaces i skonfiguruj własną salę spotkań!

Dobór odpowiednich rozwiązań wideokonferencyjnych stanowi niejednokrotnie spore wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw. Wpływają na niego różnorodne parametry sal spotkań, których często nie bierzemy pod uwagę na początkowych etapach projektowania, a także zmieniający się rynek rozwiązań Unified Communications. Aby pomóc firmom w tym procesie, Poly uruchomiło platformę Poly Spaces, która ułatwia planowanie wyposażenia przestrzeni wideokonferencyjnych w zależności od wybranych preferencji.

Poly Spaces to intuicyjny w obsłudze przewodnik w projektowaniu sal spotkań, dostępny w formie konfiguratora online. Ułatwia dobranie rozwiązań wideokonferencyjnych Poly do konkretnego rozmiaru sali konferencyjnej oraz zaimplementowanej w przedsiębiorstwie platformy (Zoom, Teams, Poly).

Po wybraniu parametrów planowanej sali konferencyjnej system wskaże nam proponowane rozwiązania z opcją dodatkowych akcesoriów oraz ich szczegółowym opisem, zwizualizuje sposób optymalnego rozmieszczenia systemów audio wraz z ich zasięgiem, a także odpowiedniego okablowania sali, który zapewni komfort jej użytkowania.

Platforma daje również możliwość wygenerowania listy części (BOM oraz zestawienia materiałów) dla projektowanej przestrzeni. W sekcji „Konfiguruj” po wybraniu preferowanych parametrów możemy udostępnić konfigurację inżynierom czy architektom za pomocą linka, czy zbiorczego pliku PDF.

Narzędzie Poly Spaces jest dostępne online pod adresem https://spaces.poly.com/, a dodatkowych informacji o produktach marki Poly udziela Mateusz Kloc, Product Manager Poly w Exclusive Networks Poland: mateusz.kloc@exclusive-networks.pl.