Jak dobrać urządzenia audio do stylu i środowiska pracy?
Charakterystyka stanowiska i formy pracy powinny wpływać na dobór sprzętu dla danego pracownika. Jest to szczególnie istotne w kontekście rozwiązań audio, ze względu na funkcjonalności dedykowane do różnego otoczenia. „Dokładna analiza stanowiska pracy jest niezwykle ważna pod kątem doboru odpowiedniego rozwiązania audio. Przykładowo pracownik administracyjny będzie potrzebował sprzętu oferującego równoczesną możliwość podłączenia do różnych urządzeń,… Czytaj dalej »Jak dobrać urządzenia audio do stylu i środowiska pracy?
Webinar: Hybrydowa praca – jakie rozwiązania personalne od Poly wybrać?
Coraz więcej firm przygotowuje się do przejścia w hybrydowy tryb pracy, mierząc się tym samym z wieloma wyzwaniami związanymi z odpowiednim wyposażeniem stanowisk dla swoich pracowników. Dlatego już w najbliższy poniedziałek tj. 14 czerwca o godzinie 10:00 odbędzie się kolejny webinar w ramach #AkademiaProAV pt.: Hybrydowa praca – jakie rozwiązania personalne od Poly wybrać? –… Czytaj dalej »Webinar: Hybrydowa praca – jakie rozwiązania personalne od Poly wybrać?
Funkcjonalności Poly Sync 40
Jak działa Poly Sync 40 i czym różni się od mniejszej wersji Poly Sync 20?Który z nich sprawdzi się lepiej w pomieszczeniach o niewielkich rozmiarach? – Często otrzymuję pytania, jak poprawić jakość audio w swojej sali konferencyjnej. Najprostszym i najlepszym rozwiązaniem dla małych i średnich sal będzie wykorzystanie Sync 40 – ten głośnik pozytywnie zaskoczy… Czytaj dalej »Funkcjonalności Poly Sync 40
Webinar: Nie ma komunikacji bez audio… – telefony biurkowe, konferencyjne pod Microsoft Teams, Zoom oraz SIP
Wyposażenie pracownika w odpowiedni sprzęt do pracy w trybie zdalnym, hybrydowym i stacjonarnym znacząco się różni. Szczególnie pod względem doboru odpowiednich rozwiązań #audio warto zwrócić uwagę na funkcjonalności, przydatne w danej przestrzeni, które odpowiedzą na potrzeby konkretnego stanowiska. “Wraz z powrotem pracowników do biur, warto zapewnić im odpowiednie urządzenia audio w salach konferencyjnych czy też… Czytaj dalej »Webinar: Nie ma komunikacji bez audio… – telefony biurkowe, konferencyjne pod Microsoft Teams, Zoom oraz SIP
Webinar: Nie ma komunikacji bez audio- głośniki i słuchawki od Poly
Komunikacja zdalna znacząco różni się od tej tradycyjnej. Aby dobrze zrozumieć swojego rozmówcę, powinniśmy go nie tylko dobrze widzieć, ale przede wszystkim słyszeć, stąd tak ważna rola rozwiązań audio. Zapraszamy na webinar poświęcony urządzeniom marki Poly, który odbędzie się 10 maja o godzinie 10:00 i poprowadzą go Mateusz Kloc (Poly Product Manager w Veracomp –… Czytaj dalej »Webinar: Nie ma komunikacji bez audio- głośniki i słuchawki od Poly